Uus Äripäev
Ma olen ilmselt viimane, kes märkas, et Äripäev on kujundust vahetanud. Esmalt tuleb öelda, et Äripäev on õigel teel avades oma netiküljed tasuta kasutamiseks. Ma ei usu, et nad oma tasulise internetiküljega üüratut raha...
Ma olen ilmselt viimane, kes märkas, et Äripäev on kujundust vahetanud. Esmalt tuleb öelda, et Äripäev on õigel teel avades oma netiküljed tasuta kasutamiseks. Ma ei usu, et nad oma tasulise internetiküljega üüratut raha...
Rahvus- und turundusradikaal Anc saatis mulle sellise pildi, kus BMW oma saavutusi Audi omadega võrdleb. Tihti üritatakse teisele brändile ära teha, aga kuidagi robustselt, võrreldes mingeid omadusi, millede väärtus tarbijale ei pruugi alati iseenesest...
Sisustrateegia ja copy / Turundus
by Priit Kallas · Published September 15, 2006 · Last modified November 1, 2012
Testimonial on inglise keeles see, kui mõni olemasolev klient sõna võtab ja räägib, kui rahul ta antud firma või teenusega on ja kuidas ta ei kujuta on elu ilma selleta ettegi. Nagu telepood! Eestis...
Seth Godin toob oma blogis ära terve rodu tsitaate, mis on põhjustanud headest ideedest loobumist ja vanale allavandumist. Top ways to defend the status quo. Mõned minu lemmikud: "Can you show me some research...
Internetiturundus trendid / Reklaam internetis / Turundus
by Priit Kallas · Published September 4, 2006
Hiljuti tümitati ühe Delfi PR uudise kommentaarides usinasti Altexit. See muidugi ei ole uudis, et Delfis tümitatakse, aga keegi spetsialist teadis seal mainida seda, et internetireklaam ei toimi. Ma ei kuulu nende inimeste hulka,...
Brand Autopsy viitab huvitavale kasutaja loodud reklaamklipile. Klipp on poliitiliselt väga ebakorrektne ja huvitav on jälgida, kuidas Starbucks sellele reageerib, et klipp on nende brändiga seotud. Tehniliselt pole see just suurem asi aga sõnum...
Internetiturundus trendid / Statistika ja uuringud / Turundus
by Priit Kallas · Published August 9, 2006 · Last modified January 24, 2008
Mõned kuud tagasi kirjutasin, et Ameerika turundustegelaste arvates on telereklaam allakäiguteel. Nüüd kirjutab AdAge, et McKinssey läbiviidud uuring ennustab aastaks 2010 telereklaami efektiivsuseks vaid kolmandiku sellest, mis ta ole 1990 aastal. Väheneb nähtud reklaamide...
Blog e ajaveeb ja turundus / Statistika ja uuringud / Turundus
by Priit Kallas · Published August 3, 2006
Podcasting News kirjutab, et Marketing Sherpa poolt läbi viidud uuring näitas, et ajaveebid ja podcastid on väga tõhusad vahendid turundamaks tehnoloogia sektoris. Eriti hästi toimisid ajaveebid teenuste ja tarkvara müügil, kus kolmandik turundajatest nimetas...
Sellise suurepäras üldistuse peale on tulnud David Meerman Scott. Tegemist on päris asjaliku tegelasega, kes on kirjutanud sellise põneva raamatu nagu Cashing In With Content : How Innovative Marketers Use Digital Information to Turn...
Mõni aeg tagasi viitasin sellisele andmete visualiseerimisele nagu Gapminder. Nüüd leidsin tänu Guy Kawasaki postitusele video, kus Gapminderi üks autoritest sellel teemal sõna võtab (Hans Rosling esitluse video NB! 68MB). Soovitan seda kõigil kindlasti...
Follow: