Category: Uudiskirjad

Uudiskirjad

Kliki siin! 0

Kliki siin!

Mõni aeg tagasi viis MarketingSherpa läbi uuringu, mis näitas, et see kuidas öelda „kliki siin“ võib päris suuresti mõjutada inimeste käitumist. Kuna Marketing Sherpa artiklid püsivad tasuta vaid nädala, toon siin peamised tulemused eraldi...

Puust uudiskiri 1

Puust uudiskiri

Reval Express Hotelli kohvikus on supigalerii, mida olen tahtnud juba rohkem kui aasta külastada, aga pole sinna kuidagi sattunud. Täna juhtus aga see, et nälg tahtis silmanägemise ära võtta just täpselt nende ukse ees....

Millal maili saata? 4

Millal maili saata?

Mõni aeg tagasi kirjutasin, et parim aeg klientidele uudiskirja saatmiseks on reede (Maili saada reedel). eROI 2006. aasta teise kvartali uuringu (PDF) tulemuste järgi on see nüüd muutunud ja kõige rohkem avatakse kommertskirju nädalavahetusel....

Pakkumine on mõeldud ainult Teie firmale 2

Pakkumine on mõeldud ainult Teie firmale

Tänapäeval on hästi oluline isiklik suhe kliendiga. Seda eriti sellises pealetükkivas kanalis nagu e-post. Oluline oleks eelnevalt hankida ka adressaadi nõusolek kirja saamiseks ja saata talle infot mis teda huvitab ning talle kasuks võib...

Mida jälgida HTML uudiskirja loomisel 2

Mida jälgida HTML uudiskirja loomisel

Kuidas luua selline HTML uudiskiri, mis võimalikult suure tõenäosusega oleks kasutaja ekraanil selline nagu te ise seda näete. Designing B2B E-Mail for Deliverability toob välja üheksa olulisemat asja, kuidas HTML uudiskirja luua ja mida...

Email marketing (tihendatud) 0

Email marketing (tihendatud)

Tõnis Hiiesalu kontsentreeris natukene Sevenline internetiturundus ajaveebist, Googlest ja meie Shype chatist kogunenud mõtteid ja pani need välja siia internet-email-marketing.blogspot.com.

Emailiturunduse trendid 2006. aastaks 0

Emailiturunduse trendid 2006. aastaks

Millised on inimeste arvamused emailiturunduse alal, mida peetakse spämmiks ja milline on inimeste suhtumine sellesse. Anne Holland ja Stefan Tornquist’i presentatsioonist on saadaval nii slaidi, kui ka ligi tunni pikkune audiosalvestus. Huvitav materjal kõigile,...

Tehke oma uudiskiri! 1

Tehke oma uudiskiri!

Uudiskirja üheks olulisemaks tulemuseks on see, et te saate koguda olemasolevate ja potentsiaalsete klientide e-posti aadresse ning saate nende nõusoleku neile aegajalt infot saata. Sellega loote majasisese postitusnimekirja, mida peetakse üheks efektiivsemaks kanaliks internetiturunduses....